Nabór wniosków - Nabór zakończony 10.06.2021 r.
o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (np. kościelne osoby prawne, kluby sportowe).
Na podstawie art. 15 zze ustawy o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn.zm.), Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza nabór Wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów, w przypadku spadku przychodów z działalności statutowej w następstwie wystąpienia COVID-19
Dodatkowe informację dostępne są tutaj.
Terminy naboru wniosków:
- od 17 kwietnia do 30 kwietnia 2020 r.
- od 1 maja do 14 maja 2020 r.
- od 15 maja do 29 maja 2020 r.
- od 30 maja do 10 czerwca 2020 r.
- od 11 czerwca do odwołania przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
- głównie w postaci elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl
- w formie papierowej - za pośrednictwem poczty tradycyjnej, lub skrzynki podawczej umieszczonej przy wejściu do budynku PUP w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Juliusza Słowackiego 6.
Kontakt:
- tel.: 533 347 854 lub 533 347 856 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00)
- e-mail: tarcza@ndm.praca.gov.pl
Złożenie wniosku i umowy poprzez platformę Praca.gov.pl, po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, pozwolą na obsługę sprawy bez konieczności wizyty w urzędzie pracy i znacznie przyśpieszy otrzymanie dofinansowania.