I nabór wniosków z Rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego - Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

WAŻNY KOMUNIKAT 
 
Od 1 czerwca 2025r. obowiązuje ustawa z dnia 20 marca 2025r.
o rynku pracy i służbach zatrudnienia


(czytaj więcej)

I nabór wniosków z Rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Print Drukuj

PRACODAWCO

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

OGŁASZA NABÓR WNIOSKÓW

o przyznanie środków z Rezerwy

Krajowego Funduszu Szkoleniowego

na sfinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawcy

w terminie od 09.06.2025 godz. 8:00:00 do 18.06.2025 do godz. 14:00:00

Powiatowy Urząd Pracy dysponuje środkami z Rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego w wysokości 600 000,00 zł.

 

I. Priorytety przyjęte przez Radę Rynku Pracy, przyznawania środków z rezerwy KFS na 2025 rok to:

Priorytet nr 10. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób po 50 roku życia.

Priorytet nr 11. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

Priorytet nr 12. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z niskim wykształceniem.

Priorytet nr 13. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w obszarach/branżach, które powiatowe urzędy pracy określą na podstawie wybranych przez siebie dokumentów strategicznych, analiz czy planów rozwoju jako istotne dla danego powiatu czy województwa.

II. Środki z KFS możesz przeznaczyć na:

  • kursy i studia podyplomowe realizowane z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą;
  • egzaminy umożliwiające uzyskanie dyplomów potwierdzających nabycie umiejętności, kwalifikacji lub uprawnień zawodowych;
  • badania lekarskie i psychologiczne wymagane do podjęcia kształcenia lub pracy zawodowej po ukończonym kształceniu;
  • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z podjętym kształceniem;
  • określenie potrzeb pracodawcy w zakresie kształcenia ustawicznego w związku z ubieganiem się o sfinansowanie tego kształcenia ze środków KFS.

III. Pracodawco możesz otrzymać środki na sfinansowanie kształcenie w wysokości: 

  1. 80% kosztów kształcenia ustawicznego - jeśli zatrudniasz ponad 10 osób - nie więcej jednak niż do wysokości 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika;
  2. 100% kosztów kształcenia ustawicznego - jeśli jesteś mikroprzedsiębiorcą, który zatrudnia mniej  niż 10 pracowników, a roczny obrót lub bilans firmy nie przekracza 2 mln. EUR - nie więcej jednak niż  do wysokości 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika.

W cenę kształcenia ustawicznego nie należy wliczać kosztów związanych z przejazdem, zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników kształcenia, jak i innych dodatkowych kosztów, które nie spełniają definicji kształcenia ustawicznego.

IV. Ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego mogą korzystać pracodawca i jego pracownicy do 300% przeciętnego wynagrodzenia na dany rok na jednego pracownika/pracodawcę.

Pracownik - jest to osoba fizyczna zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę 
(art. 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy).

Definicji powyższej nie spełniają:

- Funkcjonariusze służby celnej – zatrudnieni na podstawie mianowania (K.P.A.) i ustawy o służbie celnej - stosunek służbowy funkcjonariusza celnego jest stosunkiem administracyjno-prawnym (oparty z reguły na podstawie aktu "mianowania" albo "powołania");

- Funkcjonariusze służb mundurowych, w tym funkcjonariusze Państwowej Straży Pożarnej – zatrudnieni na podstawie ustaw innych niż kodeks pracy, np. ustawy o Państwowej Straży Pożarnej;

- Osoby wykonujące pracę w ramach przepisów prawa cywilnego, np. na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia czy też innych rodzajów umów cywilnoprawnych nienazwanych;

- Osoby współpracujące z pracodawcą w ramach prowadzonej działalności (np. żona czy dzieci, nie posiadające umowy o pracę).

Dofinansowanie kształcenia ustawicznego w ramach środków KFS powinno być dostępne tylko dla osób świadczących pracę. Pracownice przebywające na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym nie spełniają tego warunku.

W przypadku pracowników wskazanych do objęcia kształceniem ustawicznym finansowanym z KFS nie ma znaczenia na jaki rodzaj umowy o pracę są oni zatrudnieni,  a także czy jest to praca na cały czy na część etatu.

Pracownik, którego kształcenie ustawiczne ma być sfinansowane ze środków KFS musi być zatrudniony przez pracodawcę przed dniem złożenia wniosku o środki KFS, przy czym nie ma ustawowego wymogu, co do minimalnego czasu trwania stosunku pracy przed ubieganiem się o środki KFS.

Jeśli pracodawca chce uzyskać finansowanie kosztów podnoszenia kwalifikacji dla pracownika zatrudnionego na czas określony, powinien przedłużyć mu umowę o odpowiedni okres tak, aby osoba biorąca udział w kształceniu była zatrudniona przez cały okres jej trwania.

Z KFS-u NIE SKORZYSTAJĄ:

- Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą niezatrudniające żadnego pracownika lub np. zatrudniające wykonawców na podstawie umowy o dzieło.

- Lekarze, lekarze dentyści, w zakresie dofinansowania kosztów stażów podyplomowych i szkoleń specjalizacyjnych;

- Pielęgniarki i położne w zakresie o dofinansowania kosztów specjalizacji;

- Osoby przebywające na urlopie macierzyńskim / rodzicielskim / ojcowskim / wychowawczym / bezpłatnym,

- Pracownicy PUP i WUP,

- Starostowie i Marszałkowie Województw.

V. Elementy, które brane będą pod uwagę przy rozpatrywaniu wniosków:

  1. zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi priorytetami wydatkowania środków KFS na dany rok;
  2. wiarygodne i rzetelne uzasadnienie potrzeby kształcenia pracowników i pracodawcy;
  3. zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy, zgodność planowanego kształcenia z Listą zawodów i specjalności, z uwzględnieniem kwalifikacji i umiejętności zawodowych, na które istnieje zapotrzebowanie na lokalnym rynku pracy oraz Barometrem zawodów deficytowych prognoza na 2025 r.;
  4. koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku,
  5. posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego;
  6. w przypadku kursów – posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;
  7. plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS;
  8. możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku z uwzględnieniem limitów, o których mowa w art. 109 ust. 2k i 2m ustaw z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 475 z póz. zm.),
  9. Zaleca się zaplanowanie terminu rozpoczęcia kształcenia w terminie nie wcześniejszym niż co najmniej 30 dni od dnia zakończenia naboru wniosków, z uwagi na czas niezbędny na przeprowadzenie oceny wniosków, ewentualnych negocjacji i zawarcie umowy. W przypadku zbyt krótkiego terminu do rozpoczęcia wnioskowanego kształcenia, urząd może odmówić podpisania umowy.

VI. Informacje dot. możliwości ubiegania się o środki z KFS, przygotowania oraz złożenia wniosku:

  1. O przyznanie środków z KFS może ubiegać się pracodawca zatrudniający co najmniej 1 pracownika (na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę);
  2. Warunkiem skorzystania z dofinansowania szkoleń ze środków KFS jest posiadanie statusu pracodawcy bądź pracownika zgodnie z przepisami ustawy Kodeks pracy, odpowiednio artykuł 3 lub 2. Oznacza to, że potencjalny uczestnik wybranej formy kształcenia ustawicznego jest zatrudniony (w momencie złożenia wniosku o środki KFS i będzie przez cały okres kształcenia), na podstawie zapisów artykułu Kodeksu pracy, jest pracownikiem w rozumieniu tego artykułu i ma prawo korzystania ze środków.
  3. Pracodawca zainteresowany uzyskaniem środków na finansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawcy składa jeden wniosek na wszystkie formy kształcenia w PUP właściwym ze względu na siedzibę pracodawcy albo miejsce prowadzenia działalności (oddział, siedziba zgodnie z dokumentami rejestrowanymi: KRS, CEiDG).
  4. W celu uzyskania dofinansowania kosztów kształcenia ustawicznego, pracodawca planujący inwestowanie w kształcenie ustawiczne musi złożyć wniosek wraz z wymaganymi załącznikami do wniosku  do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na siedzibę pracodawcy albo miejsce prowadzenia działalności. Wniosek można złożyć w postaci papierowej lub elektronicznej poprzez praca.gov.pl.
    Wniosek wypełniony w postaci elektronicznej wraz z załączonymi do niego wszystkimi wymaganymi załącznikami, przed przesłaniem do powiatowego urzędu pracy należy:
  • podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub
  • podpisać potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej,
  • wniosek i wszystkie wymagane załączniki do wniosku należy podpisać oddzielnie i załączyć do wysyłki.

Wniosek pobrany w postaci elektronicznej można też wydrukować, podpisać ręcznie   i złożyć w formie papierowej do właściwego powiatowego urzędu pracy.

Wymagane załączniki do wniosku:

Załącznik nr 1. Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis (wypełnienie wymagane w przypadku gdy Wnioskodawca jest Beneficjentem pomocy de minimis).

Załącznik nr 2. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (wypełnienie wymagane w przypadku gdy Wnioskodawca jest Beneficjentem pomocy de minimis).

  • załącznik nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2024 r. poz. 40) w przypadku gdy podmiot ubiega się o pomoc de minimis w sektorze innym niż rolnictwo i rybołówstwo.

lub

  • załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2010r. w sprawie informacji składanych przez podmioty ubiegające się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz. U. 2010 nr 121, poz. 810) w przypadku gdy podmiot ubiega się o pomoc de minimis w sektorze rolnictwa lub rybołówstwa.

Załącznik nr  3. Program kształcenia ustawicznego lub zakres egzaminu.

Załącznik nr 4. Kopia certyfikatów jakości wybranego realizatora usług - jeżeli dotyczy.

załącznik nr 5. Wzór dokumentu (zaświadczenia, certyfikatu, dyplomu) potwierdzającego kompetencje nabyte przez uczestników, wystawiony przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego, o ile nie wynika z przepisów powszechnie obowiązujących.

Załącznik nr 6.Kopia dokumentu potwierdzającego oznaczenie formy prawnej prowadzonej działalności. Wydruk wpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) albo kserokopia dokumentu potwierdzającego oznaczenie formy prawnej prowadzonej działalności w przypadku braku wpisu do KRS lub CEIDG (np. umowa spółki cywilnej wraz z ewentualnymi wprowadzonymi do niej zmianami lub statut w przypadku stowarzyszenia, fundacji czy spółdzielni lub inne dokumenty właściwe).

Załącznik nr 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wnioskodawcy oraz składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w jego imieniu. W przypadku gdy pracodawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo z czytelnym podpisem pracodawcy lub innej upoważnionej do tej czynności osoby, należy przedłożyć w oryginale. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli osoba podpisująca wniosek i umowę jest upoważniona z imienia i nazwiska do reprezentowania Pracodawcy w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli upoważnienie osoby podpisującej wniosek wynika z aktu założycielskiego spółki lub przepisu.

Załącznik nr 8. Oświadczenie do priorytetu 10.

Załącznik nr 9. Oświadczenie do priorytetu 11.

Załącznik nr 10. Oświadczenie do priorytetu 12.

Załącznik nr 11. Oświadczenie do priorytetu 13.

Brak załączników tj. programu kształcenia, wzoru dokumentu (zaświadczenia) potwierdzającego kompetencje nabyte przez uczestników, kopii dokumentu potwierdzającego oznaczenie formy prawnej prowadzonej działalności, oraz oświadczenia i formularza dot.  pomocy de minimis (w przypadku beneficjenta pomocy publicznej), wymaganych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia!!!

  1. Wniosek kompletnie wypełniony wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć   w terminie naboru. W przypadku wniosków papierowych prosimy o drukowanie wniosków dwustronnie!!!

Wnioski składane poza wyznaczonym terminem naboru nie będą podlegały rozpatrzeniu! Termin określony jest przez datę początkową i końcową naboru oraz godzinę nadania dokumentu.

Nabór kończy się o godz. 14:00:00. Wnioski złożone po godz. 14:00:00 nie będą podlegały rozpatrzeniu.

Za dzień złożenia wniosku uznaje się datę i godzinę jego wpływu do Urzędu, a w przypadku przesyłki poleconej za pośrednictwem operatora pocztowego – datę jej nadania.

Urząd nie odpowiada za problemy techniczne na platformie ePUAP czy praca.gov.pl, które mogą spowodować niezłożenie wniosku w terminie.  

VII. Wytyczne dla pracodawców dot. kwalifikowania pracowników / pracodawcy do odpowiednich priorytetów Rady Rynku Pracy (opracowane na podstawie kierunkowych wytycznych dla urzędów pracy na rok 2025):

1. Wnioskodawca, który chce spełnić wymagania priorytetu 10. „Wsparcie kształcenia ustawicznego osób po 50 roku życia”

      1.  

W ramach niniejszego priorytetu środki KFS będą mogły sfinansować kształcenie ustawiczne osób wyłącznie w wieku powyżej 50 roku życia (zarówno pracodawców jak i pracowników). Decyduje wiek osoby, która skorzysta z wybranej formy kształcenia ustawicznego, w momencie składania przez pracodawcę wniosku o dofinansowanie w PUP. Temat szkolenia/kursu nie jest narzucony z góry. W uzasadnieniu należy wykazać potrzebę nabycia umiejętności. W celu spełnienia kryteriów dostępu należy wypełnić załącznik nr 8. Oświadczenie do priorytetu 10.

2. Wnioskodawca, który chce spełnić wymagania priorytetu 11. „Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności”.

Wnioskodawca składający wniosek o środki w ramach powyższego priorytetu powinien

udowodnić posiadanie przez kandydata na szkolenie orzeczenia o niepełnosprawności tj. przedstawić orzeczenie o niepełnosprawności kandydata na szkolenie bądź oświadczenie o posiadaniu takiego orzeczenia.

Temat szkolenia/kursu nie jest narzucony z góry. W uzasadnieniu należy wykazać potrzebę nabycia umiejętności.  W celu spełnienia kryteriów dostępu należy wypełnić załącznik nr 9. Oświadczenie do priorytetu 11.

      1.  

3. Wnioskodawca, który chce spełnić wymagania priorytetu 12. „Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z niskim wykształceniem”.

Ze wsparcia w ramach tego priorytetu mogą skorzystać osoby, które nie mają świadectwa dojrzałości, w tym nie ukończyły szkoły na jakimkolwiek poziomie. Jedynym wymogiem jest aby wnioskodawca wskazał we wniosku, że pracownik kierowany na wnioskowaną formę kształcenia ustawicznego spełnia kryteria dostępu. Posiadanie przez pracownika niskich kwalifikacji musi być zweryfikowane przez pracodawcę i  potwierdzone oświadczeniem wnioskodawcy - załącznika nr 10. Oświadczenie do priorytetu 12. Obszar czy branża do której należy wnioskodawca, a także temat szkolenia nie jest istotny.

4. Wnioskodawca, który chce spełnić wymagania priorytet nr 13 Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w obszarach/branżach, które powiatowe urzędy pracy określą na podstawie wybranych przez siebie dokumentów strategicznych, analiz czy planów rozwoju jako istotne dla danego powiatu czy województwa”. 

Pracodawca wnioskujący o środki w ramach tego priorytetu powinien udowodnić we wniosku, że spełnia wymagania priorytetu czyli wykonuje działalność w obszarze/ branży wskazanej w dokumentach strategicznych i planach rozwoju wskazanych w Strategii Rozwoju Powiatu Nowodworskiego na lata 2015-2030 (do zapoznania się w załącznikach do naboru rezerwy KFS w 2025). Warunkiem dostępu do priorytetu jest posiadanie jako przeważającego (według stanu na 1 stycznia 2025 roku) odpowiedniego kodu PKD – określonego przez urząd pracy oraz zawarte we wniosku o dofinansowanie wiarygodne uzasadnienie konieczności nabycia nowych umiejętności. Posiadanie odpowiedniego kodu PKD musi być potwierdzone Oświadczeniem wnioskującego pracodawcy - Załącznik nr 11 do wniosku.

Po analizie Strategii Rozwoju Powiatu Nowodworskiego na lata 2015-2030, można wskazać główne cele strategiczne / kierunki rozwoju powiatu nowodworskiego w następujących obszarach i przypisane do nich kody PKD:

- Wykorzystanie potencjału przyrodniczego i turystycznego

Wskazane kody PKD 2007: 55.10, 55.10 Z, 55.20, 55.20 Z, 55.30, 55.30 Z, 56.10, 56.10.A, 56.10.B,

Wskazane kody PKD 2025: 55.10, 55.10.Z, 55.20, 55.20.Z, 55.30, 55.30.Z, 56.11, 56.11.Z, 56.12, 56.12.Z

 

- Rozwój usług publicznych, bezpieczeństwo ekologiczne, ochrona środowiska

Wskazane kody PKD 2007: 84.11, 84.11. Z, 84.12, 84.12 Z, 84.13, 84.13 Z,

Wskazane kody PKD 2025: 84.11, 84.11.Z, 84.12, 84.12.Z, 84.13, 84.13.Z,

 

- Wsparcie edukacji i szkolnictwa w szczególności ponadgimnazjalnego i zawodowego

Wskazane kody PKD 2007: 85.20, 85.20 Z, 85.31.B, 85.32, 85.32.A, 85.32.B, 85.32.C, 85.32.D, 85.41, 85.41.A, 85.53, 85.53.Z, 85.59, 85.59.A, 85.59.B, 85.60, 85.60.Z,

Wskazane kody PKD 2025: 85.20, 85.20.Z, 85.31, 85.31.Z, 85.32, 85.32.A, 85.32.B, 85.32.C, 85.32.C, 85.32.D, 85.33, 85.33.A, 85.33.B, 85.53, 85.53.Z, 85.59, 85.59.A, 85.59.B, 85.59.C, 85.59.D, 85.69, 85.69.Z

 

- Poprawa opieki zdrowotnej,

Wskazane kody PKD 2007: 86.10, 86.10.Z, 86.21, 86.21.Z, 86.22.Z, 86.22, 86.23, 86.23.Z

Wskazane kody PKD 2025: 86.10, 86.10.Z, 86.21, 86.21.Z, 86.22, 86.22.Z, 86.23, 86.23.Z

 

- Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, wsparcie rodziny i przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, wzrost bezpieczeństwa,

Wskazane kody PKD 2007: 87.10, 87,10.Z, 87.20, 87.20.Z, 87.30, 87.30.Z, 87.90, 87.90.Z, 88.10, 88.10.Z, 88.91, 88.91.Z, 88.99, 88.99.Z

Wskazane kody PKD 2025: 87.10, 87.10.Z, 87.20, 87.20.Z, 87.30, 87.30.Z, 87.91, 87.91.Z, 87.99, 87.99.Z, 88.10, 88.10.Z, 88.91, 88.91.Z, 88.99, 88.99.Z

 

- Wzmocnienie integracji osób niepełnosprawnych i starszych, integracja społeczna, działalność stowarzyszeń działających na rzecz mieszkańców powiatu

Wskazane kody PKD 2007: 94.99, 94.99.Z,

Wskazane kody PKD 2025: 94.99.Z, 94.99.Z

 

- Wspieranie tożsamości lokalnej integracji społecznej, wspieranie działań związanych z wykorzystaniem potencjału kulturowego powiatu,

Wskazane kody PKD 2007: 90.04, 90.04.Z, 91.01, 91.01.A, 91.01.B, 91.02, 91.02.Z, 91.03, 91.03.Z, 91.04, 91.04.Z, 93.11, 93.11.Z, 93.12, 93.12.Z, 93.13, 93.13.Z

Wskazane kody PKD 2025: 90.31, 90.31.A, 90.31.B, 91.11, 91.11.Z, 91.12, 91.12.Z, 91.21.A, 91.21.B, 91.21.C, 91.22., 91.22.Z., 91.42, 91.42.Z, 93.11. 93.11.Z, 93.12, 93.12.Z, 93.13.Z

 

- Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy

Wskazane kody PKD 2007: 52.23, 52.23 Z

Wskazane kody PKD 2025: 52.23, 52.23.Z

Wskazane w wniosku formy kształcenia (kursy, studia podyplomowe, egzaminy) powinny zmierzać do podniesienia kompetencji pracowników we wskazanym we wniosku obszarze, przewidzianym w planach rozwoju Powiatu Nowodworskiego.

VIII. Aby ubiegać się o przedmiotowe dofinansowanie należy złożyć wniosek o sfinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców wraz z koniecznymi załącznikami, które znajdują się w poniżej zamieszczonych linkach.

 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Numer Rachunku Bankowego Powiatowego Urzędu Pracy W Nowym Dworze Mazowieckim:

Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach
08 8009 1046 0019 8847 2002 0004

Godziny przyjmowania klientów

Powiatowego Urzędu Pracy
w Nowym Dworze Mazowieckim
8.00 - 14.00

Realizacja projektu "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie nowodworskim (III)" w ramach Regionalnego Programu Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020,Oś priorytetowa VIII Rozwój rynku pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych przez PUP

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim  realizuje od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r. projekt pn. „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy  w powiecie nowodworskim (III)" w ramach Regionalnego Programu Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020 Oś priorytetowa VIII Rozwój rynku pracy...
Zdjęcie artykułu Zakończenie realizacji projektu w ramach  PO WER dla osób bezrobotnych do 30 roku życia

Zakończenie realizacji projektu w ramach PO WER dla osób bezrobotnych do 30 roku życia

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim zakończył realizację projektu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia pn. "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie...

Realizacja projektu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia pn. " Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie nowodworskim (III)"

  Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim  realizuje od 01.01.2018 r. - 31.12.2019 r. projekt pn. " Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie nowodworskim (III)" w ramach  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój  2014-2020 Oś priorytetowa I  Osoby młode na rynku pracy Działanie...

Aktywizacja osób w wieku 30 lat i powyżej pozostających bez pracy w powiecie nowodworskim (I)

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim  zrealizował w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2016 r. projekt pn.  "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i powyżej pozostających bez pracy w powiecie nowodworskim (I)"    w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś...

5,2%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec kwietnia 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Juliusza Słowackiego 6
NIP: 531-146-04-85   REGON: 016189657

Telefon: 22 775-92-42 do 44
E-mail: wano@praca.gov.pl, pupndm@ndm.praca.gov.pl

Godziny przyjmowania interesantów: Poniedziałek–Piątek, 8.00–14.00


Numer Rachunku Bankowego Powiatowego Urzędu Pracy W Nowym Dworze Mazowieckim:
Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach
08 8009 1046 0019 8847 2002 0004



Filia Urzędu Pracy w Nasielsku

Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Płońska 43
Telefon: 23-691-29-09
E-mail: wanona@praca.gov.pl

Godziny przyjmowania interesantów: Poniedziałek - Piątek, 8.00 - 14.00
Rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy filia w Nasielsku: Poniedziałek - Piątek, 8.00 - 14.00